GLAD!

Vet ni vad? min mamma har köpt stora vita papper och skit bra pennor till mig!! så idag har jag suttit och målat en hel del, ska se om jag kan få någon bild någon dag. Dock krävs det övning med dessa pennor, och jag har ju bara användt dom idag så är inte så jätte duktig än, har iaf målat en tavla till mamma som hon ville ha, men det vet hon inte än, har lagt den på hennes säng så den får hon se när hon går och lägger sig ^^ hihi. Måla är det roligaste jag vet!

Idag har familjen köpt ny husvagn som dom ska inviga i helgen dvs Mamma, Bosse (mammas sambo), Ellinor (Bosses dotter) och Rebecka (min lillasyster).. jag ska bo hos min storasyster, ska bli mysigt :) Då blir det helt klart att ta med sig mina målargrejjer!

Serveringen idag gick jätte bra! hade ca 9 personer bara, men 6 av dom var elever från min skola som går årsk 1, kändes som att dom satt och kolla allting jag gjorde fel, men jag tror faktist jag vet mer än vad dom gör, jag hoppas det iaf eftersom jag har ett helt år mer utbildning ^^, Imorgon har vi ca 70 bokningar, 30 pers av dom är tyskar, kul.. Så¨kommer få prata engelska med dom, och dom som känner mig vet att min engelska inte är den bästa :P menmen det ska nog gå bra! :)

Nu ska jag äta pizza, får se om det blir ett inglägg senare :)


Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0