pluggpluggplugg

God kväll

Rubriken talar ju för sig själv, men jag ska gå in på det lite "djupare" tänkte jag ;P Idag har jag och sofia suttit och pluggat med våran inlämning i drama hela dagen, vi håller på och gör en skämt tidning, där vi skriver om olika saker tex. egen gjorda horoskop som vi gör lite roligare ett ex är " skytten - du märker idag att du har börjat få väldigt mycket håravfall, skit i det du kommer ändå att bli flintis inom en snar framtid" höhö, så vi sitter alltså och kommer på olika sådanna, sen har vi även fjort ett repotage som handlar om att vi besöker en transvestit, mycket rolig! sen har vi gjort en "inne" och "ute" lista, vad som är inne och vad som är ute då asså. senare ska vi även göra en sida med nyheter och med barn citat :), det känns verkligen inte som att man gör en läxa, det är hur kul som helst!

Det är väll istort sett det som har hänt idag. Blev även väldigt besviken på en person, men jag är inte förvånad så jag försöker skita i det istället :)

I morgon i skolan har jag servering, förhoppningsvis får jag inte mer än 3 bord, jag känner mig inte helt säker än. man tror att det är lättare än vad det är kan jag lova!

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på min skönhetssömn ;) skriver i morgon :)

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0