rest in peace

I tisdags tog lille Victor sitt sista andetag och föll in i en livssömn. Jag vill skänka en tanke åt hans familj och nära som sörjer, det ofattbara hände, sånt som inte ska hända små barn! det går inte med ord förklara hur något sådant känns, jag hoppas att jag aldrig kommer veta hur något sådant känns heller. Jag hoppas du har det bättre i himmlen Victor, utan alla slangar och sprutor. Ta hand om alla där uppe, och hälsa min syster och min farfar! <3

R.I.P

Victor ♥
Syster ♥
Farfar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok, [email protected]

det är ett understreck ,kan ej göra det så du förtstår hehe

2009-04-19 @ 00:18:58
URL: http://angelicalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0