seg-söndag!

Godmorgon!

Idag väckte pappa oss vid ca 10, var verkligen hur trött som helst, kunde knappt komma upp ur sängen, men min urinblåsa tvingade mig ;D ni vet den hängande grejjen i munnen ? (jag kallar den snoppen^^) den är jätte svullen på mig! vad kan det bero på? blev jätte rädd i morse, för kunde knappt svälja för den och när jag svälljde så kändes det som den åkte ner i halsen, lite läskigt faktist :P

Vad händer idag? själv har jag ingen aning, ska snart börja packa ner mina kläder och allting eftersom jag varit hos pappa denna helgen och ska till mamma idag. guud vad fort denna helgen har gått! det är snart sommarlov ju! helt sjukt, känns som det bara va en månad sen det va julafton.

Måste plugga idag med, eftersom jag glömde av att göra det igår. har nämligen prov i morgon i miljö. Så hoppas att det ska gå bra, ni får hålla tummarna för mig ;)

Nu ska jag läsa bloggar, som jag gör varje dag :D
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0