FREDAG!

Halooooj :D

Ântligen är det fredag! veckans näst bästa dag enligt mig, vilken är eran favorit dag? :)
Nu är jag hos pappa, blev ingen tatuering idag för fick inte tag i Fredrik, synd. jag såg verkligen fram emot det ju :( jaja, kanske blir ngn annan dag istället :)

Idag ska jag inte göra alls mycket, kommer troligtvis somna ganska tidigt idag efter som jag haft praktiken. Imorse försov jag mig med! uusch hatar att försova mig. så det blev att bara springa upp ta på mig kläder och gå dit, väckte Ullis med, hon hade sovmorgon och började inte fören kvart över 11, men jag tvinga upp henne vid halv 8 för att stänga dörren efter mig, Förstår mig inte på deras dörr, när man stänger den vaknar ju hela trapphuset känns det som! jaja, hon blev inte arg på mig iaf :)

På praktiken idag va det inte så roligt, fick stå och göra 300 kg risgrynsgröt! uuscch! det va inte lätt att få rent den stora grytan sen kan jag lova, stog i en timma för att få den ren.
På måndag är det skola igen, ska bli gött att träffa alla igen :) vi har bara praktik tis-torsd, och det är skönt att man får vara i skolan en dag iaf!

Nu ska jag försöka få pappa till att åka och köpa pizza, mums. i\m starving!

Jag uppdterar mig igen senare :)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma Davidsson

Min favorit dag är nog lördagar tror jag...:)

GUD va gott med pizza, lite sugen jag blev nu!:)

Ha de bra!

2009-02-21 @ 10:53:08
URL: http://emdavidsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0