LÔRDAG!

Goddagens alla sötnosar :)

Förlåt för dåig updatering idag och igår, somnade vid halv 9 i går, praktiken tar kål på mig! men idag kände jag mig lite piggare :)

Idag har jag pappa och Rebecka (syster) varit och spelat bowling sjävklart vann jag ju ;P sen åkte vi och köpte tårta, vi skulle fira Rebecka, mycket god tårta måste jag säga, sen va Fredrik här med, spelade lite mario cart på wii:t, jag va bäst! höhö. sen efter att vi spelat ett tag blev det till att äta mat, stekt kött med klyftpotatis och gräddsås, super gott, så nu ennu en dag har jag käkat för veckor ;P hehe

Fredrik kanske kommer hit om en stund igen, jag hoppas på det iaf :) så tråkigt att vara själv. men men jag ska inte hoppas för mycket, klockan är ju redan kvar över nio. Vad har ni gjort denna lördagen? Hoppas ni har haft det mysigt

Nu ska jag gosa med min älsklingskatt, Elvis :D<3

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du varå fasen inte bäst.. du som knarkat det spelet.. å jag spelade det för första gången :O å jag hade en liten fjuttig svamp tjej jag körde med.. du hade ju värsta bilen !!!!!!!!

2009-02-22 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0