Mys natt med Ullis :)

Hej mina kära läsare!

hoppas ni har en fin kväll, det har jag iaf . har varit inne en sväng på gammla fritidsgården, trevligt folk :) men mest av allt gillar jag fritidsledaren Renaldo fast för mig är han Ralle! så är det bara, han va snäll och lånade ut ett headset till mig i tisdags så kom jag in idag för att lämna tillbaka det, då va han så söt och sa att jag fick det :) TACK RALLE! hihi

Har även träffat Annah, Ullis, Helge, Daniel och jimmi idag, trevliga människor, inte träffat kompisar på en evighet känns det som! så det va kul att få tjöta av sig lite, Jag ska även sova hos Ullis i natt, mys!<3

I morgon bär det av till praktiken igen, kommer säkerligen vara en massa prat om Ullared där dom varit idag( dom som jobbar i köket)  så det ska bli kul att höra vad dom köpt! Ewa ville dit för att köpa en tup tandkräm och Maggie skulle köpa en eltandborste ^^ sköna tanter detdära!

I morgon ska jag troligtvis tatuera mig med! WOOOHOOO, vad det blir får ni se efter helgen :) för i morgon ska jag till min pappa och dit tar jag inte med mig min kamera, så det får bli på söndag kväll, om jag nu gjort det, det beror lite på fredrik, men jag hoppas innerligt! Jag tycker att tatueringsställen luktar helt otroligt gott, jag hade kunnat sitta där inne i ngn timme och bara lukta och höra ?nålmaskinen? vet inte ritkigt vad en sån heter men ni förstår vad jag menar hoppas jag :) Har ni gjort något roligt idag? Vore tacksam om ni som är inne och kollar kunde lämna ett litet medelande så jag vet vilka som kollar :)

Nu ska jag vara lite social mot Ullis så fort hon kommit ut från toaletten men jag kanske skriver ngn litet innan vi somnar, annars skriver jag i morgon och berättar om jag gjort tatueringen eller inte :D

Sov så gott alla! Hoppas ni inte drömmer några mardrömmar :)



 

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag läseeer=)

2009-02-20 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0