Onsdag. ♥

Tjollahopp!

Idag gick jag hem från praktiken har så satans ont i halsen och är förkyld, så ska vara hemma i morgon med har jag tänkt mig så jag kan bli frisk. Så i morgon blir det att springa till apoteket och köpa strepsil (stavning?) så halsen blir bra :) Jag är lite rädd att det är något med mina mandlar, hur märker man det? eller är det bara läkare som kan se det?

Fredrik kanske kommer hit och sover inatt med, en kompis från klassen :) och om han gör det så ska han få masera min rygg hela kvällen! hahah det har jag bestämt ;) jag vill ha en massage stol, en som har sånn vibrator grejj för ryggen, tänk vad skönt att sitta i en sån när man kollar ngn bra film på tv, UNDERBART! :) Hur ser eran kväll ut ?

Puss och kramar


Kommentarer
Postat av: Emma Davidsson

När det gäller dina halsmandlar kan du börja oroa dig ifall de blir så stora att du inte kan äta osv.

Då bör du uppsöka läkare som bestämmer om de ska väck eller inte :)<3

2009-02-26 @ 07:02:14
URL: http://emdavidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0