THE WORLDS GREATEST

Sådär då va jag och syrran klara med rummet, kanon snyggt blev det! om han ändå visste vad jag gjort för att han ska komma, 3 timmar tog det att städa rummet, usch. jag är helt slut och måste duscha men då självklart måste lillbrorsan duscha innan, och det är bara ca en halvtimma kvar tills "the secret person" kommer. GAAH jag får panik!
 Jag har kommit på att om man städar rummet snyggt och sedan sätter sig och kollar så blir man så otroligt stolt över sig själv! Blir ni det med när ni städar, eller är det bara jag som är tokig? ^^

Nu ska jag ännu en gång springa iväg lite :) hörs senare!

Pusspuss :)


Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Oooh, nu blir jag nyfiken (A) :D

2009-02-18 @ 21:20:25
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0