Tips och Frågor :)

Hej och hå mina underbara läsare!

Här kommer det några frågor som ni kan svara på om ni känner att ni har ett bra svar :)

• Tänkte höra med er om det är någon som vet något bra puder eller fundation som inte torkar ut huden?, blir väldigt lätt   torr och börjar flaga.

•  Ni får gärna lägga ett tips på någon bra bok man kan läsa, jag gillar självbiografier :)

•  Hur gör jag en header?

Det va några frågor och tips så länge, om det dyker upp något annat så skriver jag :)


Kraaaaaamar!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Men gud vad hemskt--- hoppas verkligen att han dyker upp!

2009-02-26 @ 17:08:28
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Jennie

Puder - Kanebo!!! med en kanebo primer under! Skitdyrt men verkligen HUUUUR BRASOM HELST!!=)

2009-02-27 @ 15:25:53
Postat av: Elin

Sonyas make-up innehållet aloe vera vilket återfuktar huden..

2009-03-04 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0