Tisdag. ♥

Hejsan!

Förlåt för dålig updatering, somnade ganska tidigt igår men jag ska försöka förbättra mig! :)

Då va det Tisdag igen vilket betyder att andra avenyn avsnittet har kommit ut på internet! :D jag ÄLSKAR aa, det är så jäklans bra, tycker ni det med?
 Igår ladda jag ner lite filmer (fy för mig) så det blir filmdag idag, en slappdag är aldrig fel :) kanske kommer även Daniel hit i kväll, och i så fall får han joina mig och mina filmer för dom tänker jag inte svika! hehe Vad ska ni göra idag?

Praktiken idag gick bra men segt, frukosten är höjdpunkten på dagen! Dom har fått mig till att börja äta hackad rödlök på mackan, riktigt gott faktist! :)

Nu ska jag kolla andra avenyn, vi hörs senare!

PUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0