TISDAG!

Hejsan!

hopp, då va det tisdag och apu:ns början, det va verkligen det tråkigaste jag varit med om, hur ska jag stå ut i
tre hela veckor? shit, ta mig här i från.
Jag fick en order av Frida att uppdatera min blogg, även min enda läsare^^ höhö känn dig speciell!
tjaa, idag händer det väll annars inte så mycket, ska ner till Ullis senare och sova där, mys mys!
Är vääldigt nervös över morgondagen då jag ska gå på dejt på kvällen, vad ska jag ha på mig?!
Detta är då en blind-date om man nu säger så, en kille jag träffat via internet,
jag vet, jag ska ta det lungt och hoppas att han inte är en våldtäcksman. någon som har en pepparsprej i värsta fall?
ne, men jag hoppas det går bra :) får updatera mig om det mer i morgon!

ha en bra dag!
Love Marica ♥


Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Höhö.. Jag är speciell :)

Ojoj, en blind date. Håll dig runt en massa folk, va inte ensam med killen.. Man vet ju aldrig vad som kan hända ;)



Have fun! Puss på're

2009-02-17 @ 20:46:45
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0