TORSDAG!

God afton:)

Jag somnade ganska snabbt efter min ?date? drog. tänkte att jag ska förklara lite här nu så att Frida inte spricker av nyfikenhet ;P
Det är så att jag vill egentligen inte skriva vad han heter och sånt innan jag vet att det blir seriösare. Vet ju fortfarande inte om han tycker om mig på det sättet eftersom det va första gången vi träffades igår. ^^ men jag kan iaf berätta att han kommer från götet och är 19 år, OTROLIGT snygg och mycket charmig! :) jag hoppas iaf på att det blir mer träffar, kanske redan på lördag för då skulle han till borås :) hiho. Det blev iaf ingen tyst stund igår, för om vi inte sa något så satt han och sjöng ist ;P SÅNGFÅGEL!

Idag gick praktiken faktist jätte bra förutom att det blev väldigt stressigt när det kom klasser som egentlgien inte skulle äta vid den tiden men annars gick det fint:)
Brände mig även på ånga, SHIT vad ont det gjorde! kommer säkerligen få ett fint märke på mitt finger, huum. sånt gillar vi inte!

Nu ska jag springa iväg och käka något sen ska jag försöka få tag i sofia igen, hon är inte bra på att svara i telefonen!
Ni får ha det så bra så länge, skriver mera senare :)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0