TRÔTT!

Jag har varit så trött denna helgen! skulle kunna somna mitt på dagen, tror jag ska köpa c-vitamin tabletter, då blir man väll piggare? eller är det någon som har något bra tips på hur man bli piggare?:)
Jag va inne lite på elinzollets blogg och kika på tips, så nu har jag börjat smörja in mitt ansikte med dove hudkräm och hoppas på förbättring av min hud :) tack för tipset!

Jag vill ha mer läsare till min blogg! Och mer komentarer, vet ju inte vilka mina unika läsare är, ni får väldigt gärna skriva det och lite om er själva,om ni vill :)

Hoppas ni har en fin lördag kväll och inte är lika trötta som jag är! ^^

Kraaaam ♥

Kommentarer
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Okej, det är lungt. :) Kram,

2009-02-22 @ 10:12:10
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0