Våran stora familj!

Som många vet så är vi ganska många barn i våran familj, jag tänkte att jag skulle ta och ladda upp lite bilder och skriva kort om oss :)



Om vi börjar från vänster längst upp så har vi:
Camilla som är 22 år gammal och bor i vänersborg, sen har vi mig, heheh
Jämte mig står Fredrik som snart fyller 21, bor i borås och ska snart flytta tillsammans med sin flickvän Jennie :)
Jämte Fredrik står ännu en Camilla, hon är 22 år  och bor i norge hon är inte min riktiga syster utan är dotter till min pappas fru, jämte Camilla står Ingerlise som är 23 år gammal, bor även hon i norge, Ingerlise väntar sitt första barn :)
från vn.s nerifrån har vi Rebecka som är 14 år gammal, hon bor fortfarande här hemma! Sen har vi Ida som 24, är Gift och har två barn, hon har även hon en liten knodd i sin mage :D och jämte Ida har vi Ellinor som är 12 år gammal, hon är itne heller min riktiga syster hennes pappa är tillsammans med min mamma, men vi bor tillsammans så jag ser henne helt klart som min lillasyster, På kortet jämte har vi lilla BusSamuel som snart fyller 4 år, han älskar Bilar och blommor :)

jaa, det va lite om mina syskon :) hoppas man ser bilderna bra!

Ha en fin kväll!
Loove Marica

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: HAha visst var den inte hehe :D



Allt bra med dig annars? :D

2009-02-27 @ 11:41:36
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Mm, men tyvärr visade sig att de finns bara på nätet så får väl beställa det från nätet xD

2009-02-27 @ 16:25:31
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0