Back in the blogg!

Som ni märkt har jag verkligen inte orkat uppdatera bloggen, men nu känner jag att det verkligen är på tiden, jag har ork för det igen, och det känns till och med som att jag har saker att skriva om :)  jag hoppas på att jag får tillbaka alla läsare igen, kanske mera till och med!

Skolan :
nu är det inte långt kvar av skolan, vi slutar den 11 juni :) man börjar verkligen känna av det, lektionerna blir korta eftersom man inte har så mycket kvar att göra, men samtidigt är det väldigt mycket pluggande nu! man tar sina sista skolkrafter till att göra klart arbeterna.
Jag har ingen aning om vad jag sak ha på mig på skolavslutningen. I år är det ju inte så viktigt, men nästa år är det bal, och då ska jag vara snyggast utav alla! :D måste ta och hitta mig en kavaljer (heter det så? ^^) hahah
i veckan var vi iväg med serveringsgruppen (vi som valt servering till 3:an) på en föreläsning om alkohol i samband med att köra bil, det var faktist väldigt intresant! vi fick även göra olika rollspel. "pjäsen" som vi skulle spela upp handlade om några tonåringar som är på fest och så tar alkoholen slut så då åker 3 stycken iväg och ska köpa mer, alla har drukigt, så krockar dom med en annan bil. det va riktigt hemskt att spela upp den, man gick in så mycket i rollen så det kändes nästan som verkligenhet. Efter det satte vi oss på stolar i en ring, så körde vi en lek som är typ som "jag har aldrig" om ni vet hur man gör den? iaf då sa man tex ; alla dom som drukitgt alkohol, så skulle dom som gjort det byta stolar med varandra. ja ni fattar.
Sen drog vi till McDonalds i kinna och käka, lärarna bjöd :) tack!
Det var en mysig dag, tack till alla som var med :)

Familj :
Den 4 juli gifter sig min mamma och hennes sambo bosse, ska bli kul :) dock kommer jag troligtvis gå på kryckor på bröllopet eftersom jag ska operera knät i slutet av juni. men det ska bli skönt att slippa ha ont i benen :)
snart flyttar jag ihop med min syster på göta, tror jag iaf. inte bestämt mig än, det kommer kännas som att man förlorar alla kompisar i sandared om jag gör det. men förhoppningsvis ska allt gå bra :)


Fritid? :
Om 30 dagar drar vi till hultsfred! längtar som en galning, fast usch vad jag kommer vara bakis när vi kommer hem ^^, jag har köpt två flak öl och ett flak cider som jag ska ha med mig. inte säkert jag kommer dricka allt. men det kommer bli livat :) och om mamma läser detta, så oroa dig inte, jag kommer överleva :D hihi.
Jag har badat och solat endel dom dagarna som har varit soliga, lyckades bränna ryggen och bakbenen, men mest rumpan, ser ut som att jag fortfarande har på mig bikiniitrosor ;D höhö. har ni solat mycket? i mitten av nästa vecka ska sommaren komma tillbaka, om man litar på metrologerna (har för mig att det heter så)


Nu ska jag käka lite mat och umgås med familjen, jag skriver säkert i kväll igen! nu känner jag verkligen för att blogga! jag vill ha frågestund men då måste jag få in fler läsare, vill ni hjälpa mig? (A) <3

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0