Godmorgon gott folk!

Så var veckans slut nådd, nu är det bara 4 dagar kvar tills skolan slutar, wooohoo! längtar så mycket. :)
Igår var vi nästan hela familjen samlade förutom min bror och hans flickvän jennie, vi käkade god mat, tjötade och spelade guitarrhero och sjöng singstar, självklart va jag bäst på allt ;P höhö. ne det va jag faktist inte. vad gjorde ni igår? :)

Idag vet jag inte vad som händer, kanske ska åka med till syrran och sova där inatt, men jag vet inte riktigt än. hoppas på att en speciell person ska ringa och säga att han/hon är i borås :D hihi.

Nu ska jag äta frukost och sen gå ut på min dagliga morgon dos av tobak ;D höhö.
Hörs senare, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0