svar på frågor.

jag har fått hela tre frågor, så jag tänkte jag skulle svara på dom nu ;P

1.Varför låter du mig alltid röka själv !!!??
svar: för att du är väldigt dålig på att höra av dig när du ska ut och röka ;)

2.Jag förstår om du tycker detta är en väldigt tråkig fråga, men varför färgar inte du håret blont igen? Det är fint=)
svar: tack så mycket, saken är den att jag faktist håller på att färga håret just blondt, men måste till frisören :)

3.
hur många har du legat med?
svar: jag vet faktist inte det.

JAG VILL HA MER FRÅGOR!
jag ska gå och sova nu, hoppas på många frågor i morgon ;)

NATTINATTI! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är inte dålig på att höra av mig! Du är aldrig hemma. Mongomarris! :P

2009-06-08 @ 13:47:19
URL: http://peltoperaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0