trött!

hejsan :)

Fredrik sov här i natt och jag ville inte sitta och vara osocial så det var därför jag inte skrev något mer i går kväll, och även därför jag inte skrivit något idag. Han åkte för ett tag sen, men jag är så slö idag så jag orkar knappt resa mig från sängen! helt sjukt. skönt att jag var ledig idag iaf :)

I morgon har vi brännbolls grejj i skolan, 3:orna och lärarna ska spela om jag inte har fel? vi ska nog bara sitta och kolla på, blir det regn kommer inte jag kan jag lova! ;P vägrar sitta ute i ös regn bara för att kolla på.

nu måste jag börja fixa i ordning mig så att jag hinner åka hem innan mitt skol-kort slutar fungera!
kanske skriver ikväll:)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0