Yes

jag lever fortfrande, men jag är för trött om dagarna för att skriva, nu är i alla fall skolan slut, slutade i torsdags :) känns skönt med sommarlov, dock är ju vädret så kasst så man har ju ingen sommarkänsla än, men hörde att det ska bli fint nu på söndag (imorgon) vilken jag inte hoppas, för i morgon jobbar jag och då hoppas jag på så lite folk som möjligt! höhö. men nästa vecka får gärna sommaren komma tillbaka! ;)

I onsdags hade vi avslutningsfest hos Sofia, det va mycket trevligt, goa människor, go musik och massa alkohol! hihi. Idag har vi bara vaknat, åkt och köpt tapeter och nu ska vi snart spela lite tv-spel. skönt att bara ta det lungt. Kollade på filmen "i taket lyser stjärnorna" igår, guud vad sorglig den va! jag satt och lipa som en idiot, någon mer som har sett den filmen? vad tyckte ni om den? jag hade gett den 8 stjärnor av 10.

Nu ska jag spela tv-spel. kanske skriver senare. det märker man!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0