Fredag. ♥

God morgon :)

Eftersom jag inte skrev något igår (somnade väldigt tidigt) så tänkte jag att jag skulle börja med att berätta lite om gårdagen.
Dagen började som vanligt, vakna 06:00 och sedan åka med mamma ner till praktiken vid 06:45, sen va det bara att gå in och byta om och börja jobba, vid frukosten va allt som vanligt förutom en sak, jag fick en hejdå present, fick en söt liten kaktus av alla som jobbar där, så söta är dom! aldrig kännt mig så omtyckt på en praktikplats förut :) kommer sakna frukosten där, så roligt vi har haft det! alltid massa skratt!
Efter praktiken gick jag hem, kollade på film "while she was out" hette den, SKIT BRA! väldigt läskig, låg och bet i mitt täcke under hela filmen ^^ fjantig jag är, men den kan jag rekomendera :) Sa ju även tidigare att jag somna tidigt igår, tror jag somna vid runt 9 halv 10! och det är väldigt tidigt för att vara mig ;P

Och idag så vakna jag vid 08:15 fixade iordning mig, åkte till stan för att sedan möta mamma så vi kunde åka till sjukhuset, har varit hos ortopeden idag nämligen, jag har knäproblem som jag har haft sen jag gick i 3:an  ungefär. Så jag och mamma kom till sjukhuset och satte oss i väntrummet och blev nästan inropade med en gång, härligt att slippa vänta. Hälsade på läkaren powlaski någonting tror jag han hette, förstog inte så mycket av det han sa, så fick jag lägga mig på en säng så kolla han mina knän åså, så om några veckor ska jag tillbaka för att röntgas och om ca 3 månader ska jag göra en titthålsoperation, jag har alltid velat ligga på sjukhus och nu äntligen ska jag få göra det :D hahah jag vet att jag är konstig.
Nu är jag iaf hemma, tänkte kolla på en film snart whirlygirl tror jag den heter: :) måste bara säga en sak, alla säger att "patrik 1,5" är såååå bra, den suger ju! sämsta film jag sett typ. har ni sett den? vad tycker ni isf?:)

Skriver mera senare, ska kika filmen nu :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0