Lista.

HAR DU:
-Ett förhållande: nopp
-En bästa vän: Sofia lidén <3
-Haft ett seriöst förhållande: hm, typ.
-Dejtat en av dina bästa kompisar: ne
-Blivit kär vid första ögonkastet: ja!
-Fått ditt hjärta krossat:  ett antal gånger
-Haft ett one night stand: ja.
-Skrikit åt en lärare: ja
-Kysst någon och sedan ångrat dig: jaa!
-Ljugit för dina föräldrar om vart du är: många gånger
-Några smycken som kostat över 1000 kr : nää
-Rökt? : röker

 DAGENS:
-Kläder: leggins linne och t-shirt
-Frisyr: bulle på huvvet
-Låt: Eminem -.puke
-Vill ha: Fredrik.
- Sjuka: mina knän
- Drog: musiken
- Saknad: Fredrik
- Köp: kycklingmacka och en Mer
- Godis: chocklad
-Attityd: surskalle
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: HATA mitt hår!

 FÖRSTA:
-Bästa kompis: Sharon Plotzki! :)
-Bil: have no
-Kärlek: Joakim larsson
-Husdjur: Kaninen skrutten
-Semester: danmark eller norge
-Jobb: Mcdonalds
-Köpta skiva: spice girls
-Piercing: öronen...sen naveln
-Konsert: ingen
-Fylla: Valsjön när jag gick i 7:an 
 
SISTA:
-Personen som smsade dig: Annah :)
-Personen som du kramade: Tyget<3
-Peronen som ringde dig: Malleballe
-Personen som du ringde: Camilla (syster)
-Personen du sa 'jag älskar dig' till: Camilla :)
-Alkoholdrycken: whisky ^^
-Bilfärd: hm, i söndags tror jag
-Filmen du såg: The wedding singer
-Gången du grät: igår.
-Måltiden: typ en timma sen, macka :)

 SKULLE DU:
-Våga hoppa fallskärm:  självklart!
-Våga hoppa bungyjump: jopp :)
-Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: haha jaa?
-Kalla dig själv lycklig: ibland är jag det ibland inte
-Hellre ta bilden än vara med på den: ta den!
-Kunna gråta över en kille: har hänt för många gånger
-Kunna gråta över en tjej: jadå
-Ljuga för någon: händer ibland.
-Kunna springa 50mil: nejförfan ;D

 VAD:
-Gör du just nu: lyssnar på musik
-Ska du göra imorgon: jobba och va med fredrik :)
-Säger du till dig själv när allt känns svårt: säger väll ingenting :P
-Har du med dig in på bion: en mate ;D
-Är det för färg på dina byxor: svarta leggins
-Är det för väder hos dig just nu?: snöö.
-Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: håret och leendet
-Skulle du göra om du vann på lotto: om jag bara vann 10 kr hade jag ju inte kunnat göra speciellt mycket.

 SAKER DU HAR PÅ DIG:
-1. leggins
-2. linne
-3. tshirt
-4. piercing i naveln
-5. Tjockiströjja
-6. Bh
-7. trosor

 BLANDAT:
-Är du blyg för det motsatta könet?: nejdå, det tror jag inte
-Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18!
-Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: japp
-Använder du huvtröjor: bara
-Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: jaadå :P
-Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta

5 VAL:
-Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
-Sommar eller vinter:  sommar
-Vilken ålder har varit bäst hittills: typ nyfödd
-Sova på sida, mage eller rygg: mage
-Kramar eller kyssar: båda

5 frågor:
-Har du någon gång kysst en tjej/kille för att vara snäll?: höhö a
-Vem såg dig senast naken? hm, kommer inte ihåg!
-Vem pussade dig senast: Fredrik
-Vem såg DU naken senast? det vet jag inte heller ^^
-Har du någon gång vart åskådare till en sexuell akt?: haha nee men har suttit i samma rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0