Lista.

10 favoriter:
Färg: svart
Mat: thai mat
Band: nickelback
Film: Hollidays
Bok: pojken som kallades det
Sport: usch sånt är inte för mig ;P
Årstid: sommar!
Veckodag: Lördag
Glassmak: lakris!
Tid på dygnet: hm, 3 kanske? haha ingen aning faktist ;D

9 för tillfället:
Humör: trött och uttråkad.
Smak: ciggarett.
Kläder: Mjukisbralls och Fredriks tjockiströjja :).
Bakgrund: en bebis
Nagellack: nothing
Tid: 20:02
Omgivning: massor!.
Irritationsobjekt: tystnaden

8 första:
Bästa vän: Sharon
Screen name: vad är det?
Husdjur: mitt egna första djur va ett marsvin som hette Trulle.
Piercing: navlen.
Förälskelse: Joakim.
Musik: spice girls tror jag nog
Bil: -
Kyss: var nog med en som heter Daniel, när jag gick i 7:an ;P

7 senaste:
Cigarett: nyss
Mat: tacos
Dryck: mjölk.
Biltur: i söndags.
Kyss: söndags :)
Spelad låt: Toppen - vad söt du är
TV-program: vänner.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nepp.
Brutit mot lagen: jao.
Blivit arresterad: det kan man väll säga.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: nejdu.                                                                                                                                                        
Kysst någon du inte känner: Ja.

5 nej tack:
Kläder: korta linnen!.
Mat: lax, kyckling.
Musik: Opra
Dryck: jafa!
Personlighetsdrag: Deprimerad.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: film, sms, msn och sov
Du kan höra just nu: fläkten i datan, tvättmaskinen, ljudet av när någon skriver på msn, sen hör jag inget mer
Du inte kan leva utan: min familj, mina vänner, min mobil och min data ;D
Du gör när du har tråkigt: fixar i ordning mig, kollar film, duschar och småäter .

3 personer:
Du kan berätta allt för: Sofia, Annah och Fredrik
Du tycker om: Fredrik, Sofia och min mamma!
Du inte gillar: vet inte faktist

2 val:
Kaffe eller te: te.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan:
bli Gravid

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2009-03-10 @ 20:26:33
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0