Lördag. ♥

tjollahoppsan!

Veckans skönaste dag är nu kommen, (skriver det lite sent, jag vet^^) idag har det inte hänt speciellt mycket, bara varit hemma! rätt skönt faktist. igår blev det jobb, dom ringde och behövde personal så det va bara att ta sig till mc donalds så fort som möjligt! Det gick bra, men har glömt bort hela kassan istort sett så jag fick vara ute i matsalen, hatar alla kaxxiga människor som gör allt för att man ska bli sur. jaja, det är iaf förbjudet att bli på jobbet. Efter det blev det hem och ta det lungt bara, käka pizza sen hoppa jag ner i sängen.

Vet ni vad jag ska få? en vattensäng!! hur gött är inte det lixom? :D kommer ju sova som en prinsessa varje natt :) hihih
det är nämligen våran barndomssäng eller vad man ska säga, när vi va små (jag, camilla,fredrik och rebecka) så sov vi alla 4 i den sängen, massa mysiga minnen :) hoppas den får plats i mitt rum bara!

I morgon kommer Fredrik (gärskog) hem till mig och sover där, gött att slippa sova ensam. Mycket söt kille det dära! :)

Nu tänkte jag faktist gå ut och röka och sen ska jag kika lite på tv!
Kanske skriver mer senare annars skriver jag i morgon (:

Sov gott allihopa!
PUUUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0