Måndag.

Hejsan alla söta!

Nu sitter jag i skolan, har svenska men har glömt mitt häfte hemma så kan inte göra någonting och det skulle vara inne idag, (dumma mig!) jag får helt enkelt sätta mig och råplugga när jag kommer hem.
Jag blev så arg när jag kom till skolan, jag brukar aldrig vara med på idrotten men idag kände jag att jag verkligen skulle gå in för det så jag hade med mig kläder och allting, men då självklart hade vi teori! så jag får väll gå in för det i morgon istället när vi ska ut och gå i borås med stavar (snyggt), tycker man ser ut som ett gäng penisonärer som går på stan. Snart har vi samhäll, läraren där hatar mig, han heter Henrik och ser ut som en sköldpadda. Han är sur på mig JÄMT, om vi är ett gäng som kommer försent så är det mig han börjar hacka på, vet inte varför eftersom jag itne har gjort någonting mot han. usch för han.

Senare idag har jag Konditori, ganska roligt faktist, fast varken Sofia eller Andreaz har med sig sina kläder så blir väll kanske att jag får vara ensam och då är det ju inte så roligt.

Jag är verkligen störtkär. helt sjukt, hade kunnat gifta mig och skaffa barn med honom nu med en gång. lite jobbigt bara att han inte känner samma.. :/

Nu ska jag spela winterbell, skriver senare!


Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0