Onsdag. ♥

Goddagens!

Va aldeles för trött för att skriva någoting igår, och idag känns det inte som att jag har så mycket att skriva om, jag är helt tankelös.

Idag har vi iaf börjat med servering i skolan, idag hade vi bara teori men i morgon kommer det massa gäster, jag ska vara hovmästare! ;D lite kul men endå väldigt pinsamt och nervöst tycker jag, eftersom jag är hovmästare så är det jag som ska svara i telefonen i skolan när det ringer folk och bokar bord, lovar att jag kommer säga någonting fel, men men det gör inte så mycket, sen ska jag även visa dom till borden och gå runt och konversera med gästerna, det är ju kul för då får man vara lite social!

vilken dag som helst får jag en kusin! mysigt kommer det bli :)
Nu ska jag äta och kika lite bloggar

Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0