Söndag.

Godmorgon!

Hur är det nu, ska man ställa fram klockan en timme eller ska man ställa bakden? jag har aldrig rikitgt fattat mig på det där.
Härligt att solen kikat fram lite, hoppas den håller sig famme nu! Jag läste i metro för några dagar sen, det stog att en del av sverige kommer bli nya venedig (asså väder mässigt) jag har ingen aning om det är varmt eller inte i venedig men så stog det iaf ;D Man blir så glad när det är sol ute  jag har lust att bara springa ut naken runt i hela staden och hoppas att folk inte ser att det är jag, vet ni att om ni springer fort och ler mycket så ser inte folk att ni är fula, nu menar jag inte att ni är fula.. hm, dumt sagt men skit i det, jag är glaaaaaaaad :D

Jag och syrran sitter och lyssnar på massa "hillaredsmusik" låtar som vi lyssna på när vi va små, mysigt. saknar hillared sjukt mycket! där hade man ingen press på sig att man va tvungen att bli stor när man började 6:an, utan där va det helt normalt att leka med barbie när man gick i 5:an, nu är det ju så att folk blir mobbade isortsett om dom gör det, jag tycker det är dåligt. Och det med att leka med dockor, det är ju skit bra övning tills man får egna barn, så varför ska man sluta med det när man går i 1:an ? töntigt tycker jag, barn är barn. Va bara tvungen att få det ur mina tankar :P

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Emma Davidsson

ställa fram:)

2009-03-30 @ 00:20:18
URL: http://emdavidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0