Söndag.

GodmorgonGodmorgon :)

Söndag idag, trist dag, fast jag är inte arg för det eftersom vi har lov både måndag och tisdag denna veckan, så känns som lördag idag :D
Vaknade idag av att pappa kommer in och sätter på ett brandlarm i mitt rum, vakna ganska snabbt kan jag lova, han stog bara och skratta. Dumma pappa! Jag har inte sovit alls bra inatt, har vaknat flera gånger och inte kunnat somna om. Har ni sovit bra? :)

Om en stund ska vi åka ut till min syster och hennes familj, träffa mina små systerbarn, eller ah små och små är dom ju inte längre, fast i mina ägon kommer dom alltid vara små bäbisar :D sen efter vi har varit där ska jag möta upp Fredrik så ska han åka med ut till sandared och sova där i natt, mysmys :)

Nu ska jag kika lite tv! hörs senare

Pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0