Tisdag. ♥

hallooj!

Känns som veckorna bara rinner iväg, det va ju inte alls längesen det va tisdag? :O känns som igår typ... menmen, tisdag betyder ju andra avenyn för mig så jag sitter och väntar ut tiden tills jag inte står ut längre och måste lägga mig och kika på det :)

Jag har kommit på att rita är verkligen min grejj, jag tycker verkligen att det är så roligt! har suttit och gjort det ett tag nu, målar mest det som jag gillar, ni får se snart vad det är tänkte lägga upp lite bilder nämligen :) funderar på att köpa stflit (stavning?) och kolpennor så jag kan få måla mina egna tavlor, riktigt kul hade det varit, men tror det är ganska dyrt. men det är något jag sätter upp på min "ska ha" lista. 
 


ser man vem det är? ^^

Ja, ni ser ju vad jag gillar att måla, jag längtar så otroligt mycket tills min mage ser ut så! det är så vackert tycker jag :)
Nu ska jag ringa ett litet samtal, så hörs v senare!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0