Tisdag.

Godkväll alla underbara!

Haft en ritkigt mysig dag idag, skolan först, började med idrott körde någon tråkig blanding mellan vollyboll, pingis och någon till grejj, verkligen den tråkigaste idrottslektion på länge! Sen efter det hade vi Drama, gjorde inte så mycket, planerade lite med eftersom vi håller på med ett projekt, jag Sofia och Tobbe :) vi ska göra en sexdokumentär som vi ska filma, hoppas på ett bra resultat! Slutade sedan kl. 12;00. Så åkte jag Sofia och Johanna ner till stan, kikade lite i affärer, köpte ett par legginsjeans på GinaTricot och Sofia köpte även en klänning. Efter det bar det av till Orion, ett fik i borås där vi satte oss och drack kaffe latte, sofia klanten spillde ut HELA glaset i knäät. Riktigt roligt! Sen drog hon i väg till bilskolan och jag och Johanna åkte hem till mig, spelade kort och kollade på film, mysigtmysigt! :)

Nu är det ju faktist så att det är tisdag och andra avenyn kommer ut på internett idag, men jag är så fruktansvärt trött att jag kollar på det i morgon istället, nu ska jag blåsa håret sen lägga mig i sängen och sätta på filmen "The wedding singer" att somna in till :) har gjort det till en vana så sätter på den varje kväll ^^

Nattinatti gott folk!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0