jag kör på en lista!

1. Namn -  Marica Poulsen
2. Syskon - 6 st + två i norge ( egentligen är jag inte syskon med dom överhuvudtaget, men deras mamma är tillsammans med min pappa, och jag ser dom absolut som mina systrar!)
3. Ålder - 17, fyller 18 om sisådär 67 dagar
4. Född - 910720
5. Ögonfärg - blåa tror jag ^^
6. Längd -  1 meter & 65 cm :)
7. Skostorlek - 39
8. Höger eller vänsterhänt - höger 
9. Stjärntecken - kräääfta
10. Hårfärg - normalt är jag blond, men nu har jag dom flesta färger!


DAGENS...

1. Låt -  promoe - svenne banan
2. Saknad - KRAMAR!
3. Kläder - Jobbarkläder
4. Smink - puder, rough & mascara :)
5. Mat - päzza
6. Köpt - nada för jag är pank!
7. Göra sen - spela kort med syrrorna
8. Godis - chips!
9. Pinsammaste - tappa mugg så den gick sönder på jobbet



BRUKAR DU...

1. Sova - ofcourse?
2. Ta mediciner som inte borde ta? -  nepps
4. Snusa - nääjru
5. Dricka - alkohol? nej, inte så ofta.
6. Skada dig - inte med mening! men jag är en klant så sår har jag hela tiden
7. Klä dig i svart - jaa :)
8. Hata folk - nää, inte hata
9. Lita på folk - jag litar ofta för mycket på folk !
10. Skada dig med flit -  nääpps
11. Drömma mardörmmar - ja, det har varit en del av det nu för tiden. hemska drömmar!
12. Gå i skolan - have to
13. gå i kyrkan -  höhö, näää. men jag kommer till himmlen ändå!


NÄR...

1. Åt du senast - ca en halvtimme sen, är så mätt som det bara går
2. När läste du en bok senast? - oj. för längesen
3. Köpte du något - i går :)
5. Sjöng du senast - sjunger i stort sett hela tiden.
6. Klagade du senast - idag. våran kvättmaskin va smutsig :P
7. Klantade du dig senast - idag, tappa mugg


HAR DU...

1. För många vänner - är det möjligt?
2. Förföljelsemani -  jaa, eller om du menar att man tror att folk följer efter en hela tiden ?
3. Någon annan psykisk sjukdom - tix typ.
4. Skadat någon -  sorry!
5. Färgat håret - för många gånger
6. Några piercnings - öron och navel :)
7. Några tatueringar - yes, tre stjärnor på magen
8. Egen dator - mm, en kass en!
9. Gjort bort dig rejält - jag ÄLSKAR att göra bort mig !



ÄR DU...

1. Snäll - för det mesta? (A)
2. Snygg - ibland
3. Söt - inte när jag gråter!

4. Lång - nää, tycker jag inte
5. Kort - ganska
6. Klantig - vääääldigt!
7. Tönt - som bara tusan! :)


Kommentarer
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Det hade jag kanske gjort om jag hade något att filma med, hahah. :).

2009-05-28 @ 12:11:51
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: Wendela

sålänge man desperat försöker bli gravid går det inte.

Försök släppa allt och fokusera på annat istället.

de brukar hända då

2009-05-29 @ 09:17:33
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0