God kväll!

Hann inte med någon uppdatering igår, dåligt av mig i och med att jag precis börjat blogga igen. men men jag ska föröska att bli bättre!

Idag vaknade jag vid halv 2 (är ledig från skolan) åkte in till stan vid 3 och solade med sofia. skönt att man inte känner sig som värsta spöket nu på vintern! Ikväll blir det bara till att slappa, spela lite mario med, försöker varva spelet men det är inte lätt nu i slutet är världen! men det ska nog gå =)

Idag är mitt självförtroende på botten, jag känner mig fet och jävligt ful. är det min PMS som spökar lite kanske? troligtvis! blää.

I morgon blir jag ledig från skolan igen, eftersom jag börjar nio och slutar 11, men ska vara hos tandläkaren halv 11, så känns inte som att det är någon mening att åka dit. så då tar jag sovmorgon ist! Efter det ska jag hem till sofia, färga hennes hår, och senare fixa i ordning oss inför utgång! alltid trevligt att festa till det på en torsdag, speciellt med dom bästa! ;) hihihi

Nu ska jag ut och förpesta mina lungor, ringa min syster och snacka lite skit!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0