Kvälls inlägg!

God kväll allihopa!

Jag har hittat en ny favorti låt, helt underbar! Nomy - You Better Die Young. Verkligen hur bra som helst. den måste ni lyssna på om ni inte redan hört den :D hihih

Jag kommer inte kunna somna än på ett tag, har full energi av två koppar kaffe! älskar kaffe, man borde nästan dricka det hela tiden :) kvällen kommer ägnas åt Oxie, det är ett frågesportsspel på internet, mycket roligt och lärorikt. www.oxie.com, bli medlemar vettja! :P

Jag har kommit på att ju senare det blir, desto sämre blir jag på att stava, under denna lilla text jag har skrivit nu, så har jag nog ändrat tjugo ord för att dom är helt felstavade! men men, ointressant vetande.. Jag är hur taggad som helst inför morgondagen. ser fram emot lite alkohol förtäring :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film i hopp om att ögonen blir trötta!
Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0