Nytt år, Nya tag!

Nu är jag tillbaka igen! Jag ska försöka att uppdatera varje dag så ni kan få hänga med i min vardag. Jag var ju inte så duktig på det sist. men men, nu ska det gå! :) Hahah

vet inte ritkigt vart jag ska börja. Nytt år.. känns konstig att säga 2010 tycker jag. tänker fortfarande att det är 09! Men så är det väll alltid i guess. Inga nyårslöften satta så jag har inte så mycket "saker" att uppfylla detta året. hade ju varit bra med träning och mindre nikotin, men varför skulle det bli så just detta året? eh, jag tar det nästa år ;)

i morgon börjar skolan igen efter en veckas sportlov ( mitt sista! sjukt. ), Direkt på morgonen har jag Bordsdekorationer, det är kul i ca 10 minuter, och lektonen håller på i ca 3 timmar, så ni kan ju gissa vad jag tycker om den lektionen.. jaja, ska försöka bli mer posetiv nu i slutet av skolan, och få alla saker gjorda innan studenten. Guuud vad jag längtar! är lite nervös över vad som kommer hända efter bara, hoppas jag hittar ett bra och roligt jobb, där jag tjänar massor av pengar! (önsketänkande?^^)

Nu ska jag sätta mig och spela lite Super Mario, finns det något roligare spel eller? - nej, verkligen inte! hihi :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0