Bakfull..

Japp, gårdagen spenderades i Hedared med Malin & Victoria och massa mer. Satt i ett garage och drack vin och öl. trevligt värre! :) Vaknade även upp i garaget, helt själv. var ganska rädd och väldigt bakfull, vinglar mot dörren och upptäcker att den är låst, försöker vrida om låset, utan att lyckas. får lite smått panik, går runt inne i garaget för att hålla uppe värmen. Hade inga pengar på mobilen så jag kunde inte ringa till någon, och mitt batteri höll på att dö, så jag kunde inte skicka sms till folk heller, men som tur var så ringde Malin mig en halvtimme efter att jag vaknat och kommer som en räddare i nöden och får ut mig ^^, mycket händelsefull kväll!

Idag har jag bara tagit det lungt hela dagen för att illamåendet och huvudvärken ska försvinna, funka inte. så går fortfarande runt och mår illa och det känns som någon som sparkar fotbollar i mitt huvud! gaaaaaalet.
Om 3 timmar ska jag bege mig inmot stan, ja... precis. klockan tio i tolv ska jag åka in till stan, jobbar natt i dag. Men jag är inte deppig för det, massa underbara människor på jobbet! wiiihooo :D

I morgon ska jag vara med sofia, ska fixa lite grejer inför måndag, då vi ska ha en tävling i borås, ( vårat "gäng" ) .. ska bli skit kul!
Är ledig måndag, tisdag och onsdag denna veckan, hur skönt är inte det lixom? men vet ni vad jag ska göra? joo, jag ska plugga! allt ska bli klart :) jag ska lyckas! keep your tumbs up! =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0