FÖRLÅT!

Jag vet att jag inte uppdaterat på flera dagar nu, men mitt internett funkar inte. något fel med modemet eller något sånt, och det fattar jag ju ingenting utav, så måste vänta tills min styvpappa har tid till att fixa det. lär ta ett litet tag eftersom dom håller på att renovera köket! :) men jag hoppas ni står ut! jag ska försöka lova mig själv att när mitt internet väl funkar så ska jag bli en riktig stor-bloggare! ;P

Helgen spenderade jag hos pappa, hade en väldigt lugn helg, kändes skönt och jag behövde verkligen det! dock hade jag världens PMS i söndags. inte lika kul. arg på allt och alla och allting kändes bara piss.. men jag klarade mig ur det även denna gång ;)

Idag så har jag varit hos min kompis Annah på hudvårdsparty, vi fick testa olika saker från mary kay, mycket bra faktist! vi fick göra olika hudbehandlingar i ansiktet och även på händerna, sen kunde hon som höll i den bara kolla på en och säga vilken foundation man skulle ha, och alla blev jätte snygga, så i morgon så ska jag till göteborg med henne på en kurs där man lär sig att hålla i sminkpartyn, så då hoppas jag ni vill ha hem mig till er på en sån, den som är värdinna för kvällen (alltså den som håller det) får även 50% rabatt på det hon köper :)

nu ska lillsyrran ha tillbaka datan, så ni får ett inlägg imorgon! :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0