JAAA!

Äntligen funkar mitt internet som det ska! dock är det väldigt segt men så länge det funkar lixom! :D

Idag har jag varit i göteborg på den kursen för hudvård. det var ganska drygt faktist. eller asså alla var hur trevliga som helst och man kände sig verkligen "ompysslad" och det var bra!
Vi som var "gäster" fick sätta oss runt ett bord med olika krämer och så framför oss, så stog det folk runt oss som kollade på medans vi gjorde som instruktören sa, kommer inte ihåg vad alla hette, men träffade en jätte snäll tjej som hette Emelie, hon va också från borås och var gäst så det kändes bra att ha någon ung med sig! dom andra var runt 30-50 så man kände sig ganska liten! hahah. Så det kanske blir mitt framtida jobb? asså alla dom som jobbade med det coh använde mary kays produkter varje dag såg super fräscha ut! faktist, så det är något jag rekomenderar till alla, och mary kays produkter är inte testade på djur och det är ett stort + tycker jag! :)

Jag hittade även en balklänning idag som jag blev helt och hållet kär i! den va så otroligt vacker, hittade den på brides and beautys i borås, det var halva priset på den och ändå kostade den 3500 så den va väldigt dyr, men jag ska försöka övertala pappa om att hjälpa mig betala ;) visst ska man köpa saker man blir kär i? :)

Jag är otroligt trött nu efter dagens mingel och så, så jag ska faktist lägga mig i sängen och sova nu!
Hoppas ni haft en kanon dag för det har jag haft!
nattinatti gottfolk! kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0