söndags mys?

hej&hå!

asså jag vill verkligen blogga, jag vet bara inte vad jag ska skriva, jag har ju inte så speciellt mycket att berätta om känns det som. Det är nog som jennie säger, (min brors flickvän) man måste ha en speciell nich, som tex att vara ung mamma, eller att leva med ngt funktionshinder eller liknande, jag har ju inget sånt. skriva om livet som studerande? det är ju inget kul att läsa om tycker inte jag.

Jag kan iaf berätta att jag numera har två jobb! jag ska bli rik, en dag. vet dock inte hur mycket jag kommer få jobba eftersom jag bara är timanstäld. men en del hoppas jag =) jobbar nu på McDonalds och Bränneriet, bränneriet är en krog/pub i borås, åldern där varierar väldigt mycket 18-60 typ. mycket trevligt ställe :)

Nu närmar det sig verkligen studenten och balen! vi hade balmöte i skolan i veckan, vett och ettiket! det ska nog gå bra.

Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting, kolla tv och äta ostbådar, GÖÖÖÖÖÖTT!
Vad gör du på söndagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0