Fortfarande...

TRÖTT!
hur ska jag ens orka jobba inatt? kommer vara så sjukt mycket fulla ungdommar, usch usch usch, jag hade inte velat träffa mig själv full och absolut inte servera mat, kanske ett glas vatten i nyllet ist..?

Ikväll har jag käkat för mycket godis, jag vill bara spy för att min mage är så full av socker, fast det kanske är bra då orkar jag hålla mig vaken till 06:00 i morgon bitti iaf, räknar med att vi är från jobbet ungefär då.. om en halvtimma kommer angelica och hämtar mig, så vi hinner åka och köpa cigg, och röka våra lungor fulla med rök innan vi börjar. usch vad hemskt det lät när jag skrev "röka våra lungor fulla med rök", jag MÅSTE sluta röka... det får nog bli ett nyårslöfte, eller dagen efter nyår. för kommer säkerligen festa på nyår, och då kommer jag röka, det är jag nästan säker på!

Jag har mellan 5-11 besökare per dag, vilka är ni? kan ni inte bara skriva era namn i en komentar så man vet :)

/ Marica

Kommentarer
Postat av: you know who i am ;D

Murris jag tycker om att läsa din blogg! gose! /ullis

2010-09-12 @ 17:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0