Goddag!

Vaknade senare än planerat, så hoppa upp ur sängen satte på hög musik och började städa lite granna! Om tjugo min ska jag gå till jobbet, kort jobbdag idag, sen blir det hem och träffa pappa som jag inte träffat på evigheter! ska bli mysigt :)

Jag fattar inte hur, men någon har lagt till ett helt album i min spotify lista! ingenting jag gillar, jag blir sur på att man inte kan få ha sina grejjer ifred? det är ingen som kan mitt lösenord så dom måste gått in på den på något annat sätt. någon som vet hur?

Jag och johanna satt och kollade idol och åt godis igår, jag har redan hittat min favorit och det har bara gått två gånger! hahah, skit duktig tjej verkligen! ska se om jag kan hitta klippet på youtube :)

toss / Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0