Godmorgon!

Nu är jag vaken, känns inte som att jag har sovit någonting inatt! har vaknat hela tiden istort sett. jobbigt när det blir så!

Igår va jag ute och tog några öl med Evelina och tyget, det va mysigt att bara sitta och tjöta! Jag köpte även lite saker till lägenheten igår jag köpte;

- en hall matta
- 3 hyllor
- 3 ljus
- 2 tavelramar
- 1 tavla
- diskmedel
- disktrasor
- en wc-anka
- skruvar

och det gick på ca 1800 kr, tyckte det va riktigt billigt! sen fick jag även ett strykbord och ett strykjärn av min mamma så nu kan jag stryka alla mina kläder efter dom har blivit tvättade =)

ska faktist lägga mig i soffan och kolla på tv nu, bara ta det lungt i en halvtimma, sen ska jag börja slipa väggar!

hörs senare :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0