VAD ÄR DET NI SER?

Jo, jag har faktist börjat blogga igen, eller ah, detta är ju faktist första inlägget än så länge, men jag tänkte att jag faktist skulle börja så att min familj(min mamma) kan hänga med om vad som faktist händer nu när jag har flyttat! Det kanske jag skulle berätta lite mer om, okej, för er som är heelt nya jag heter Marica och är 19 år och har precis flyttat hemifrån känns lite konstigt men också väldigt skönt, jag som alltid varit så rädd för ensamhet tycker att det är bland det bästa som finns nu! eller inte hela tiden, när det åskar ute så skulle jag helst haft någon hos mig, eller iaf någon som sitter jämte mig tills jag somnat, men vem skulle orka göra det?

Idag har jag haft tvätt dag, gick upp som en zombi klockan 10 vilket var alldeles för sent eftersom min tvättid började klockan 8 och är slut vid 2 så jag hoppade upp ur sängen slängde på mig något lätt och sprang ner till tvättstugan och la in första maskinen, då ser jag att det inte är något som har bokat den senare tiden, så jag har alltså HELA dagen på mig, det känns skönt för då behöver jag verkligen inte stressa! Jag är väldigt dålig på att tvätta eftersom jag aldrig har behövt göra det hemma, för det har min kära mamma gjort så bra! så jag vet inte riktigt vilka färger man kan blanda och så. Sen tycker jag att våran tvättmaskin vi har i lägenheten (källaren) är väldigt äcklig! jag fuderar på att göra rent den ritkigt sen när jag är klar.. Då kanske dom andra fattar att dom också ska göra rent den.

Jag håller föresten på att göra om i min lägenhet och jag tänkte lägga upp lite för/efter bilder. så i veckan så ska jag åka hem till mamma och hämta min sladd, för den har jag verkligen glömt! måste även hämta min mamma, mina lampor och min dvd och lite smått. men det går ju rätt fort.

Nu tycker jag att jag har skrivit rätt långt, så tror det är dags att hämta tvätten och lägga in nästa maskin :)
Hör säkert av mig senare ikväll, för jag och mamma ska åka och köpa ny tapet till mitt kök, sen ska jag ut och fika med mina brudar! MYS!

Toss / Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0